Hallo,
Heb vandaag mn nieuwe 406 van 2003 opgehaald.
Nu geeft de orginele navigatie (siemens cd speler) de melder dat de cd onleesbaar zou zijn.
Heb de cd uitgebouwd en de laser schoongemaakt, maar helaas blijft de melding in het display staan.
De org cd rom die erbij zit is van 2003 en van Navteq.
Iemand ideen?
Originele navigatie CD van Siemens in een Peugeot 406 2003
-
- Starting Member
-
- New Member
Re: Originele navigatie CD van Siemens in een Peugeot 406 20
probeer een andere CD. Als deze werkt is de CD onleesbaar. Ook ik heb in het verleden dezelfde problemen gehad en de laser schoongemaakt, en toen werkte het weer, todat vorige week de cd om mij onduidelijke reden steeds werd uitgeworpen en weer naar binnen werd gehaald. Andere CD erin en het werkte weer. Waarschijnlijk toch de cd kapot?jeroenloes schreef:Hallo,
Heb vandaag mn nieuwe 406 van 2003 opgehaald.
Nu geeft de orginele navigatie (siemens cd speler) de melder dat de cd onleesbaar zou zijn.
Heb de cd uitgebouwd en de laser schoongemaakt, maar helaas blijft de melding in het display staan.
De org cd rom die erbij zit is van 2003 en van Navteq.
Iemand ideen?
groeten,
gert v rossem, apeldoorn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Originele navigatie CD Navteq Peugeot 406
Hallo,
Ik heb een soortgelijk probleem. Versie 2003 leverde foutmelding - CD onleesbaar - gebrande 2006 versie leverde foutmelding - CD onleesbaar.
Dus maar de laatste CD gekocht via navteq.nl, maar helaas nog steeds de melding - ÇD onleesbaar -, hoewel deze CD af en toe enkele minuten goed werkt.
Het lijkt dus op een CD speler lees probleem.
Mag ik vragen hoe jullie de laser schoonmaken. Ik kan wel wat hulp gebruiken.
Dank je wel. GJ
Ik heb een soortgelijk probleem. Versie 2003 leverde foutmelding - CD onleesbaar - gebrande 2006 versie leverde foutmelding - CD onleesbaar.
Dus maar de laatste CD gekocht via navteq.nl, maar helaas nog steeds de melding - ÇD onleesbaar -, hoewel deze CD af en toe enkele minuten goed werkt.
Het lijkt dus op een CD speler lees probleem.
Mag ik vragen hoe jullie de laser schoonmaken. Ik kan wel wat hulp gebruiken.
Dank je wel. GJ
Hide post links |
-
- Starting Member
Peugeot 406 Siemens VDO CD rom speler/lezer
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels een stuk verder gekomen vbt de cd rom speler ve 406 met org navigatiesysteem.
Diverse cd geprobeerd maar hier bleek toch niet het probleem in te zitten.Het systeem die het nl de ene keer wel/niet, soms na een uur rijden dan toch beginnen e.d
Speler opgestuurd gedaan naar VDo Service Center Deventer, hier bleek het probleem waarschijnlijk de laser.
Deze bleek bij hun niet bestelbaar omdat deze van Siemens zou zijn en niet vrij verkrijgbaar.Alleen via Siemens VDO in frankrijk.
Alleen dealers zoals Peugeot kunnen het apparaat opsturen naar Frankrijk.
Dit is inmiddels 2 weken terug en ben dus zeer benieuwd waar men mee gaat komen.Heb gelukkig eerst gevraagd op een prijsopgaaf!
Laat uiteraard de afloop aan jullie horen.
Gr,
Jeroen
Ik ben inmiddels een stuk verder gekomen vbt de cd rom speler ve 406 met org navigatiesysteem.
Diverse cd geprobeerd maar hier bleek toch niet het probleem in te zitten.Het systeem die het nl de ene keer wel/niet, soms na een uur rijden dan toch beginnen e.d
Speler opgestuurd gedaan naar VDo Service Center Deventer, hier bleek het probleem waarschijnlijk de laser.
Deze bleek bij hun niet bestelbaar omdat deze van Siemens zou zijn en niet vrij verkrijgbaar.Alleen via Siemens VDO in frankrijk.
Alleen dealers zoals Peugeot kunnen het apparaat opsturen naar Frankrijk.
Dit is inmiddels 2 weken terug en ben dus zeer benieuwd waar men mee gaat komen.Heb gelukkig eerst gevraagd op een prijsopgaaf!
Laat uiteraard de afloop aan jullie horen.
Gr,
Jeroen
Hide post links |
-
- Junior Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht