jamawen schreef:Tja, ik was zo super tevreden met de 2010 maar heb nu een probleem.
Ik las dat er een update was en heb die volgens de beschrijving gedownload.
ook omdat ik op deze site las dat het de goede update betrof.
Ik heb een sd kaartje aangeschaft en heb de bestanden hierop geplaatst.
Ik heb de adapter aan de 2010 gedaan en heb de sd kaart (update) erin geschoven en heb de 2010 aangedaan.
Er kwam een sd card update scherm en ik moest op start drukken.
Dit ging perfect. Ik zag dat er enkele bestanden gingen lopen in het balkje van File name. dit duurde maar tien seconde toen deed hij niks meer!
Heb hem gereset maar tot nu toe geen respons.
Ik heb inmiddels alles opnieuw gedownload en geplaatst op de SD kaart en het weer opnieuw geprobeerd. Niks! Hij blijft nu in de display op SD Card update staan en er gebeurt niks. OOk als ik de kaart er weer instop met de kaarten. blijft dit scherm maar terug komen.
Heeft iemand een oplossing voor mij?
Dat klinkt even niet best.
Wat er precies aan de hand is weet ik dus ook niet 1-2-3, vandaar wat vragen:
1) voldeed jouw 2010 aan de criteria als vermeld in de handleiding, dus was de adtum 2006/05/17 en de GUI taz20060507-01?
2) heb je bij het kopiëren naar de SD kaart alle, nog ingepakte files daar naartoe gekopieerd? Dus niet eerst op de computer uitgepakt?
3) heb je, bij het uitpakken een vraag gekregen: "de file base.dat 23/2/06 9 bytes bestaat al, wilt je 'm vervangen door ... met 10 bytes". Zo ja, wat heb je toebn gedaan?
4) ditto met een serie .....tib files?
5) hoe lang heb je gewacht na de start?
6) heb je die reset uitgevoerd door het knopje aan de onderzijde in te drukken?
7) had je de unit met de externe voeding aangesloten?
Hopelijk vinden we zó een oplossing. Anders wordt het een gang naar je leverancier, je hebt immers garantie op je 2010.
Groet,
JW