Op het eerste plaatje kun je zien hoeveel procent van de wegen gedekt wordt door TeleAtlas en Navteq. Deze gegevens zijn door hen zelf opgegeven. Ook staat aangegeven over welke database we het hier hebben.
Op het tweede plaatje kun je zien hoeveel procent van de bevolking gedekt wordt met alle details door TeleAtlas en Navteq. Deze gegevens zijn ook door hen zelf opgegeven. Ook hier staat aangegeven over welke database we het hier hebben.
Op het derde plaatje kun je zien hoe het staat met de detailgetrouwheid tot en met de huisnummers. Verder staat er ook nog wat extra informatie over bijvoorbeeld de bijzondere bestemmingen.
Mochten er foutjes in staan of heb je nog aanvullingen: laat het me dan maar weten. Het overzicht kan natuurlijk altijd nog uitgebreider, zoals een opslitsing utssen NON C-IQ en C-IQ (er zit vaak verschil in de database en dus ook in de dekking!).
Nogmaals: kijk goed over welke database het gaat in de plaatjes. Deze database hoeft dus niet op jouw CD te staan, maar het zijn wel de meest actuele gegevens (voor zover voor mij beschikbaar)!
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. ik zal proberen dit overzicht zo actueel mogelijk te houden. Deze versie is van 19-08-2004.