In een ander topic schreef je:
Daarop kwamen een paar reacties van WMP die je echter niet de gewenste duidelijkheid gaven.T5-Roger schreef:..........
Dat een carin systeem een aansluiting heeft om het videosignaal om te zetten naar extern signaal is me bekend, maar niemand kan me vertellen waar de ingang voor de externe signaal zich bevind.....
Je laatste vragen waren daarom:
en vervolgens:T5-Roger schreef: ............
A12 is voor omschakeling van het beeldscherm naar extern video signaal (NTSC) ....Dat staat ook in mijn handleiding....
maar welke aansluitngen stuur ik dat externe beeldsignaal dan naar binnen.... ik kan het nergens vinden in de orginele handleiding... Wie hetweet...please tell me!
Omdat dit erg off topic was, heb ik vervolgens een nieuw onderwerp aangemaakt............................
ik heb van VDO een schema van de kabel en daar zitten twee draden in voor een extern beeldsignaal
Het carin-systeem heeft een aansluitign die, als je hem aan massa legt, het beeld omschakeld naar extern beeld (NTSC), maar nergens staat dus waar je het beeldsignaal moet invoeren... lijkt me toch dat dat er dan OOK op zou moeten zitten
Daarin zal ik proberen je verder te helpen.
Groet,
JW