De nieuwe TP komt volgens deze Duitse site in augustus.
http://www.autokiste.de/start.htm?site= ... 4/3075.htm
Nieuwe Traffic Pro in augustus
-
- New Member
-
- Normal Member
Ziet er grappig uit... ook redelijk wat nieuwe functies... ik vraag me alleen of en zo ja, wanneer Becker overstapt op DVD. Op een dvd schijf kun je veel meer info kwijt en met de uitbreiding van het aantal landen op de cd's en de uitbreidende dekkingsgraad van de bestaande landen worden twee cd's wat krap...
grtz,
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Over het al dan niet toepassen van een DVD in een 1-DIN systeem is al heel wat geschreven. Tot nu toe is voor zover ik weet Alpine de enige die het doet, en men beweert dat Alpine daarmee grote risco's genomen heeft.
Het probleem is n.l. de aanzienlijk grotere warmteontwikkeling van een DVD loopwerk dan bij een CD-ROM drive. En er zitten al zoveel warmteproducenten in die behuizing, o.a. met 4 stuks 15W effectief versterkers.
Dat betekent een grotere fan, die weer extra herrie produceert...
Daarnaast zou een DVD loopwerk de Navi zo'n 200 Euri duurder maken, en dan is het de vraag of dat in dit segment nog wel interessant is. In het top-end is dat overkomelijk, maar in de zeer concurrerende 1-DIN vooralsnog niet.
Ik hou het er dus op dat er in dit segment voorlopig geen DVD drive komt.
Groet,
JW
Over het al dan niet toepassen van een DVD in een 1-DIN systeem is al heel wat geschreven. Tot nu toe is voor zover ik weet Alpine de enige die het doet, en men beweert dat Alpine daarmee grote risco's genomen heeft.
Het probleem is n.l. de aanzienlijk grotere warmteontwikkeling van een DVD loopwerk dan bij een CD-ROM drive. En er zitten al zoveel warmteproducenten in die behuizing, o.a. met 4 stuks 15W effectief versterkers.
Dat betekent een grotere fan, die weer extra herrie produceert...
Daarnaast zou een DVD loopwerk de Navi zo'n 200 Euri duurder maken, en dan is het de vraag of dat in dit segment nog wel interessant is. In het top-end is dat overkomelijk, maar in de zeer concurrerende 1-DIN vooralsnog niet.
Ik hou het er dus op dat er in dit segment voorlopig geen DVD drive komt.
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-