ik laat het jullie wel weten

Topsport
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Raar hoor, Ik kan me haast niet voorstellen dat VDO een nieuwe TMC module op de markt brengt zonder dat er echt iets is veranderd of verbeterd. Als de verbetering alleen de hoogte is dan hou ik mijn mond verder.........................checkin schreef:Hallo,
Hier de member die al reeds is overgestapt naar de MT5011![]()
Jammer maar er is softwarematig niks veranderd/verbeterd, het enig positieve is dat hij niet zo hoog is t.o.v. MT5010 serie.
Hide post links |
Sorry sorry sorry..... ik heb dat inderdaad niet gelezen......JW schreef:Hallo Jan,
Je kijkt natuurlijk niet zo vaak bij de VDO producten, alle begrip voor uiteraard![]()
Als je dat wel had gedaan vindt je bij het VDO topic een uitvoerige posting over de MT 5011, van 25 April met alle reeds bekende en deels nog onduidelijke details![]()
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
Jammer Jan,beckeronline schreef:Maar zag wel dat de nieuwe box ondanks dat er minder materiaal voor nodig is (is wat lager.....) toch dik 10% duurder is geworden.... (van 149 naar 169 of heb ik dat nu weer mis....)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Als je de box gelijk met een systeem koopt dan kost deze maar 100 euro.Fantom schreef:Met een beetje zoeken kan je een nieuwe 5010/01 kopen voor 125 euri.
Tenminste dat is wat ik ervoor het betaald nieuw in doos.
Okee niet in een winkel maar goed scheelt toch tov 279 euri.
Hide post links |
Mhh dat hadden ze me dan wel eens mogen vertellen toen ik mijn systeem kocht. Ik heb toen de box niet genomen omdat de dealer zei dat er dan 200 euri bij kwam. Maar goed dat oude koeien uit de sloot trekken. Ik heb er een en het app werkt goed ben alleen niet te spreken over de TMC voorziening in den lande. Maar das een hele andere discussie die we al aan het voeren zijn in een ander draadje.Han schreef:Als je de box gelijk met een systeem koopt dan kost deze maar 100 euro.Fantom schreef:Met een beetje zoeken kan je een nieuwe 5010/01 kopen voor 125 euri.
Tenminste dat is wat ik ervoor het betaald nieuw in doos.
Okee niet in een winkel maar goed scheelt toch tov 279 euri.
Ik heb het over de advies prijs dat is namelijk het enigste vaste gegeven.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo ToHo,Toho_NL schreef:Ok, dan wachten we dat gewoon af. Maar dan mijn andere vraag.. Waar kun je dat ding kopen? Ik heb hem nog nergens gezien (ook niet op de site van VDO Dayton).
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |