Fantom schreef:JW schreef:Toho_NL schreef:Dat zou wel een hele simpele, doch uiterst goede oplossing zijn als dat werkt
. Laat het maar even weten of dit je probleem oplost...
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. misschien handig om per navigatiesysteem een
soort van tips 'n tricks te maken waar dit soort dingen in komen te staan (
als dat tenminste toegestaan is...).
Reken er maar niet op dat zoiets op deze site komt te staan, integendeel....
In een ander draadje
viewtopic.php?t=1764 heb ik aangegeven dat het een veiligheidsfeature is waarmee een aanzienlijke BPM besparing behaald is, en dus werken we hier niet mee aan praktijken die resulteren in een belastingontduiking
Volgens mij praten jullie langs elkaar heen
. Ik ben het met JW eens wat betreft de BPM vrijstelling. Maar geldt dat ook zo hard voor het mogelijk maken van het spelen van een spelletje tijdens het rijden. Okee ik ben het met je eens het brengt de veiligheid in gevaar als je zelf rijdt en een spelletje speelt. Dit is niet handig maar ik kan me de vraag wel voorstellen als je een medepassagier hebt en het scherm van de bestuurder af kan draaien.
Hallo Fantom,
Wat bedoel je daarmee?
Voor zover ik me daarvan bewust ben proberen we op dit forum als forummoderatoren één lijn te trekken op dit punt, en dat is heel simpel: geen illegale activiteiten bevorderen dan wel toelaten via dit forum. Zie ook de forumregels waaraan iedere forumbezoeker zich verplicht heeft te houden.
Dat laat onverlet dat wij niet van zins zijn als "des broeders hoeder" op te treden. En dus zullen we bij voorbeeld wel (impliciet) wijzen op het gevaar van het kunnen afspelen van een video op de voorin gemonrteerde monitor, doch niet alle postings over zoiets blokkeren of verwijderen.
Het BPM verhaal ligt wel wat anders, evenals (het verhandelen/aanbieden van) illegale kopiën van kaart-CD's. In beide gevallen is het een directe overtreding van de wet, en die gaan we hier niet bevorderen, integendeel.
Daarover zijn wij het als moderatoren volstrekt met elkaar eens, en weten ons hierin door de forumbeheerder Satellite voor 100% gesteund.
Groet,
JW