API Filter ? zin of onzin ???

alex58
New Member
New Member

API Filter ? zin of onzin ???

Bericht door alex58 »

Ik las ergens dat je een zgn API filter nodig zou hebben bij de inbouw van je Carin systeem,
wat doet dit filter, en is het echt noodzakelijk c.q. verstandig ??

en indien nodig, wat kost en waar koop je het ??

gr.
Alex58
hellup!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Alex,

Was dat "ergens" soms hier: /viewtopic.php?p=12639#12639 :?: :)
Zal wel niet want dat ging niet over een Carin. En zo algemeen stellen dat er voor een carin een API nodig is, is natuurlijk onzin. Het is eerder uitzondering dan regel, gelukkig maar :lol:

Over API's is een boel meer te lezen bij de links op de hoofdpagina van de NHS, onder "pulsgever signaal versterker".
Dat gelezen hebbende is er wellicht een boel meer duidelijk, of toch niet?

Toevallig was er ook op het duitse forum een discussie rond een onoplosbaar probleem bij een Volvo. De eigenaar daar gaat nu een API aanschaffen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alex58
New Member
New Member

API verhaal ......

Bericht door alex58 »

Hallo,
Het woord CARIN heb ik oneigenlijk gebruikt, ik bedoelde dus auto-navigatie-systemen in het algemeen .. :D
API is dus een pulsversterker ?, de bron van mijn vraag lag in een verhaal van een collega die voor 200 euro zijn CARIN wilde laten inbouwen, en in deze 200 euro was een bedrag van 70 euro bestemd voor een min of meer verplichte API ... vandaar mijn vraag.

200 euro is gauw verdiend voor het inbouwen lijkt me .... :?
met de info van dit forum verdien je die zelf wel .... toch ? :lol:

gr.
Alex

:arrow:
hellup!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member

Bericht door jeffrey »

een APi kan ik sommige voertuigen noodzakelijk zijn als bijv het aantal pulsen ontoereikend is om de nav te voeden
Ook kan het voorkomen dat er spikes op de puls zitten (dit zijn pieken) waardoor de nav valse pulsen binnen krijgt met als gevolg onauwkeurigheid.

Hier vind je dara meer informatie over http://www.in-car.nl/ :!:
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Jeffrey,

Bedankt, dat is dus nog maar eens de bevestiging van de site die bij de links op de hoofdpagina van de Navigatie Help Site staat :lol:

Dat je 'm hier meldt is een beetje een bevestiging van m'n vermoeden dat lang niet alle forumgebruikers op de hoogte zijn van de hoofdpagina en de daar vermelde links. Ik merk dat ook bij vragen over pulsen, want die staan daar ook.

Misschien moeten we nog eens een knop "links" maken zoals we dat ook met de "handleidingen" gedaan hebben. Die stonden eerst ook alleen op de hoofdpagina, later is 'ie hierheen verplaatst.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rlemmens
Normal Member
Normal Member

Bericht door rlemmens »

@JW:
JW schreef:Hallo Jeffrey,

Bedankt, dat is dus nog maar eens de bevestiging van de site die bij de links op de hoofdpagina van de Navigatie Help Site staat :lol:

Dat je 'm hier meldt is een beetje een bevestiging van m'n vermoeden dat lang niet alle forumgebruikers op de hoogte zijn van de hoofdpagina en de daar vermelde links. Ik merk dat ook bij vragen over pulsen, want die staan daar ook.

Misschien moeten we nog eens een knop "links" maken zoals we dat ook met de "handleidingen" gedaan hebben. Die stonden eerst ook alleen op de hoofdpagina, later is 'ie hierheen verplaatst.

Groet,
JW
Dit kan best kloppen. Indien je via een zoekmachine op deze site komt, dan zit je reeds op een of andere topic van dit forum. :idea: De meeste mensen komen zodoende (bijna) nooit op de hoofdpagina terecht. Alle benodigde links (inloggen,zoeken,faq enz) staan reeds op het forum gedeelte. :wink:
gr. Rogér

-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”